Ayaz Erdoğan - Hep Mi Ben?
Video Overview & Insights
Ayaz Erdoğan'ın, DMC & Too Production etiketiyle yayınlanan "Hep Mi Ben?" isimli tekli çalışması, 4K çözünürlüğünde video klibiyle netd müzik'te.
❤❤❤❤❤🇹🇷🇹🇷🇦🇫🇦🇫
Söz&Müzik: Ayaz Erdoğan (Too Publishing)
Prodüktör: Cem Başaran Aksan & Enes Yıldırım
❤❤❤❤❤❤❤
Genel Koordinatör: Emre Sokman
Düzenleme: Ayaz Erdoğan
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😎😎😎😎😎🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😎😎😎😎❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤
Mix&Mastering: Buğra Kunt
Yönetmen: Umut Kumral Devecioğlu
TAJIKISTAN 🇹🇯
Yardımcı Yönetmen : Halil Sayar
Dop : Caner Demiroğlu
iloov you
Kamera Asistan : Emre Kalaman
Stadicam : Murat Okumuş
Bu şarkı çok derin ve o ilahi adalet tecelli etti.
Işık Şefi : Şenol Süngülermiş
Color Grading : nd8medya
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 0:38 0:38 0:38 0:38 0:39 0:39 0:39 0:39 0:39 0:40 0:40 0:40 0:40
Focus : Halil Furkan Öz
Kurgu : Recep Devecioğlu ( Sofa Sanat )
2026 dinliyen ekip
,
Set Amiri : Muhammet Devecioğlu
Yapım: Wolf Gvng & Too Production & EMG Group
سبحان الله ❤
Radyo&Basın Pr: Müzik Onair
netd müzik'te bu ay http://bit.ly/nd-eniyi
🫴💐
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-yenihit
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap
Ecxv
"Hep Mi Ben?" şarkı sözleri ile
İnan hep mi ben
Afghanistan loy Kabouli love❤❤❤❤❤❤ turkishe ❤❤❤
Düşücem yerden yere
Bilmem kaçıncı derdim bile
Translation
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden
tekrar tekrar dinliyorsan...doymam❤❤❤❤❤
İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
🌹🚬
Bilmem kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Helo muziku yes
Ne oldu gülüm bize birden
Hiç anlamadılar
00Bienvenue dans le presse-papiers Gboard. Le texte que vous copiez est enregistré ici.❤❤
Gönülde yatanı
Tek derdiniz para pul
Çok güzel şarkı dinledikçe dinleyesim geliyor
Sevmek ne pahalı
Ne villa araba
XE dhz😢
Ne lüks bir telefon
Sonumuz mezarda
STAR 😅😅😅😊
Geriye ne kaldı
Bi ara sıra sor, sor halimi nasıl
Asdx
Ekle üstüme dert çektim billah sabır
Ne istediysem yok olmadı hiçbir şey
أغنيه فيها ذكريات جميله ❤
Söylesene bana kaldı kaç adım
Yandım nedense sönemiyorum
😔
Bile bile yürüyorum hala
Önümü göremiyorum
Tam anlamiyla super🎉 duygular boyle guzel anlatimis
Bu dertten yeter
İnan hep mi ben
I like to listen to the song. I like it very much. Listening with headphones gives a different sound.
Düşücem yerden yere
Bilmem kaçıncı derdim bile
الوشوم
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden
مين جاي يسمعها في 2026
İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
❤
Bilmem kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
S
Ne oldu gülüm bize birden
Susmasaydın bari
Mashallh ❤
Kanmadım sana hiç
Bilmeden tutundum
Ulan hep mi ben ❤
Düşerken bir yandan
Yanlış hesaplar bu
🇩🇿🇹🇷⚔️🛡️
dediler baba çek çek
içkiler yan masadan
Seneler sonra bile dinlemek…
İnadına koştum durdum hep
Bir yanım nefret ediyor, Neden?
262 milyon izlenme hakkını vermiş
Tüm yükleri üzerimden alın
Gücüm yetmiyor
Suriye'nin Halep şehrinden Türkiye🇹🇷ye ve Türk milletine selamlar🐺🤘Gaziantep anıları💔
Bi heves, etmedim pes Asla
Kader bize nasip etmiyor
Əvvəllər zövqdən musiqisini sevdiyim ucun dinlədiyim mahnıları indi sözləri üçün sanki söyləmək istədiklərimi oxuduğu üçün dinləmək necə acı😢
Yine de boşver olanların önemi yok
Beni bırak
Aşıri accayip güzel❤
İstemem, Kalmaz yanına kar
Bi daha yak, beni de beni de
2026 Mayıs varmı
Sevmenin harbiden bi bedeli var
İnan hep mi ben
Mükemmel şarkı mükemmel yorum❤❤❤❤❤❤
Düşücem yerden yere
Bilmem kaçıncı derdim bile
Çok guzel❤❤❤
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden
😂😂😂😂098yeu
İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
262 milyon 4 yılda 86 milyondan iyi sayılır.
Bilmem kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
😅
Ne oldu gülüm bize birden
Facebook http://bit.ly/nd-f
❤
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
Ablacım bu şarkı bana kaybolan yıllarımı ve kedilerimi bana hatırlattı
YouTube http://bit.ly/nd-yt
2026
More User Perspectives
I listen to this all the time. Great song. Great sound. Heartbreak if im reading it right. Sounds so good
@GregLionProductionsSehr schön yani bravo HARİKA bence 👍😉❤️
@leventdemiray724❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
@IonelaStoica-f4bKocaların Allah belasını versin ya
@CansuYıldırım-i7j